Bewertungen Choco Story

24 September 2014

Choco Story
Bewertungen Choco Story
Wijnzakstraat 2, Brügge

Choco Story aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,0 von 10, basierend auf 25 Hotelbewertungen.
Sie interessieren sich für Choco Story und Kultur & Geschichte in Brügge? Dann sind Sie auf Zoover genau richtig! Neben den Bewertungen und Reiseberichten anderer Besucher von Kultur & Geschichte hält Zoover auch noch viele weitere nützliche Informationen für Sie bereit, wie z. B. die jeweilige Adresse der Sehenswürdigkeit. Bilder sagen mehr als tausend Worte. Nutzen Sie daher neben unseren Bewertungen auch 132 Urlaubsbilder von Choco Story. Suchen Sie noch eine Übernachtungsmöglichkeit in der Nähe von Choco Story, dann wechseln Sie bitte zu unserer Übersicht für Hotels und Unterkünfte in Brügge. Sie möchten mehr vom Feriengebiet rund um Choco Story erkunden? Dann schauen Sie doch einmal auf unserer Übersicht für die Urlaubsregion Westflandern vorbei. Für Ihren Urlaub kommt auch das ganze Land in Frage? Dann sind Sie auf unserer Belgien Seite richtig aufgehoben.
Schriftgröße: A A A

25 Bewertungen für Choco Story

Bewertungen von:
Sprachauswahl Bewertungen:
Paar, Aug. 2014
"Veel geschiedenis"übersetzen
Roxanne1
7,0

22.08.2014 We hadden er iets meer van verwacht. Het was vooral veel geschiedenis, maar op het einde nog wel een demonstratie gehad. Het was leuk, maar ben er niet veel wijzer van geworden.

Familie mit Kindern, Aug. 2014
"Slechtste museum ooit"übersetzen
Zoolook
1,0

12.08.2014 Slechtste Museum waar ik ooit geweest ben veel vitrines met oude rommel het museum is 4 etages hoog en ja dat gaat allemaal via trappen. Verder veel plastic cacaobonen en Playmobil poppetjes een franse film en een paasei van een meter of 2 hoog Verkwisting van chocolade als je het mij vraagt iedereen heeft dat vieze ei ook al aangeraakt smerig zeg een waste of money..

Paar, Juli 2014
"Leuk voor 1x"übersetzen
jolandagerrits87
6,0

22.07.2014 Wij hadden goede dingen over het Chocolade museum gehoord maar het viel best tegen.
Veel platen waarop je kon lezen en sommige dingen werden aangeduid met Lego popjes.
Prijs is €7.00 vond ik zelf wel duur voor wat je kreeg.
Op het einde een kleine demonstratie waarbij je 1 bonbon mocht proeven.

Paar, Feb. 2014
"Aardig museum"übersetzen
ywijbrands
7,0

14.02.2014 Aardig museum waar je alles over chocolade te weten komt.

Familie mit Jugendlichen, Dez. 2013
"Leuk museum"übersetzen
Burstner
9,0

29.12.2013 Leuk en interessant museum, ook het gebouw is mooi. De volledige geschiedenis en alles wat met chocolade verband houd komt aan bod. De ruimtes en trappen zijn wel beperkt, bij veel bezoekers word het wat krap. De demonstratie op het einde van het bezoek is zeker de moeite. Men laat zien hoe men een praline maakt en nadien mag men de gemaakte degusteren. De gemaakte exemplaren waren gevuld met praline in hier zijn wij niet zo een fan van en we bedankte hier dan ook vriendelijk voor. De persoon die de demonstratie gaf stond er op dat we iets proefde en we mochten mee in het atelier en kregen een praline met frambozen vulling. Zijn moto was "niemand verlaat het museum zonder chocolade te proeven", perfect.

Paar, Okt. 2013
"Chocostory"übersetzen
Steefrn
7,0

31.10.2013 Leuk om gezien te hebben. Wel meer van verwacht. De demonstratie duurde maar liefst 5 minuten. Toch wel aardig.

Paar, Aug. 2013
"Leuk museum"übersetzen
Romi86
9,0

02.09.2013 Zeker een bezoekje waard!

Juli 2013
"Absoluut een bezoekje waard!"übersetzen
marianne_beumer
9,0

23.07.2013 Choco-Story toont U de geschiedenis van de cacaoverwerking tot chocolade.
Er is een demonstratie van 20 minuten waar ze laten zien hoe bonbons gemaakt worden. Daarna mag er geproefd worden!!!

Paar, März 2013
"Leuk"übersetzen
monique
8,0

04.03.2013 leuke tentoonstelling over het ontstaan van chocolade, ook voor de kinderen is een soort eigen route met uitleg in kindertaal en uitbeelding met playmobil poppetjes, leuk!

Paar, Feb. 2013
"Leuk bij slecht weer"übersetzen
Anne
7,0

18.02.2013 Leuk om bij slecht weer naar toe te gaan.

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Eigentümer Login