Bewertungen Lodge Chinguni Hills

23 September 2014

Chinguni Hills
Bewertungen Lodge Chinguni Hills
Liwonde

Lodge Chinguni Hills aktuelle Allgemeiner Eindruck 7,8 von 10, basierend auf 6 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Lodge Chinguni Hills und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Liwonde. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Nutzen Sie beispielsweise auch unsere 6 Urlaubsbilder zu Lodge Chinguni Hills, die Ihnen ein realistisches und ungetrübtes Bild der Unterkunft vermitteln. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Liwonde. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Lodge Chinguni Hills mit unserem Angebot zur Ferienregion Malawi. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Malawi Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Chinguni Hills / Liwonde abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

Geschäftsreise, Mai 2011
"Place is closed"übersetzen
Claudine
6,0

10.06.2011 New camp is set up outside the National Parc. THe owner Darren has build a new camp just outside Liwonde. He changed the name to Baobab Bush Camp. THese ratings are for his new place.

Freunde, Apr. 2010
"Erg sombere plek"übersetzen
Salsa
4,0

05.05.2010 de lodge is een erg donkere en sombere plek tussen de hoge bomen. Zelfs het ontbijt moet bij kaarslicht gebeuren. De canvas-tenten zijn eigenlijk versleten. Aan de lodge is ook een kamp verbonden, dat ligt wat hoger en heeft wel een mooi uitzicht en is veel luchtiger. De service en de maaltijden zijn OK.

Paar, Okt. 2009
"Relaxte plek, een zijn met de natuur, aanrader !"übersetzen
Fred
8,0

11.11.2009 Chinguni Hills bestaat uit een Lodge en een Camp gedeelte die circa 200 mtr uit elkaar liggen. Wij hebben op het camp-gedeelte gestaan wat bestaat uit: 3 rietgedekte a-frame's met tent, een dorm (slaapzaal), een louncheruimte, een barretje, een douche/wc gedeelte en een centraal eetgedeelte. Al deze objecten staan los van elkaar op ietwat verschillende hoogte en zien er heel natuurlijk uit met rietgedekte ronde daken. Het relaxte geheel ademt heel veel sfeer en rust uit en de sublieme ietwat hogere ligging geeft een mooi zicht op de Shirevallei en het savanne gebied wat ervoor ligt. S'avonds bij het kampvuur het spooky geluid van de hyena's horen en de olifanten die vlakbij takken afbreken, super. Wij hebben hier ook de kano- en de walksafari gedaan, beide absolute aanraders. De eenvoud, sfeer, rust en het ontbreken van overdreven luxe maakten ons verblijf hier tot een van de hoogtepunten van onze trip door Malawi en Zambia (ondanks de problemen met het water).

Gruppenreise, Okt. 2008
"The real Africa"übersetzen
Saskia
6,0

05.11.2008 Wij hebben hier 2 nachten overnacht tijdens een kampeersafari. Naast de lodge zijn er ook nog chalets en is er mogelijkheid om te kamperen (dat hebben wij gedaan). Je zit midden in Liwonde National Park en vanuit ons tentje konden we 's morgens de olifanten voorbij zien komen (ca. 100 meter afstand). Vanuit de lodge zijn er diverse activiteiten te doen, zo zijn wij 's morgens om 06.00 uur een gamewalk gaan doen met een gids van het park. Wij zijn toen een grote kudde olianten tot op zo'n 50 meter kunnen naderen. Er is geen spectaculair wild te zien maar wel bijvoorbeeld sabelantilopen en die zijn toch redelijk zeldzaam. Ook veel waterbokken maar dat is logisch zo dicht bij de rivier. En veel wrattenzwijntjes. Op de rivier hebben we een kanotocht gemaakt en later op de dag nog een boottocht. In beide gevallen hebben we toen veel nijlpaarden gezien. De lodge licht redelijk ver van de bewoonde wereld.

Paar
"Logeren temidden de natuur !!"übersetzen
Patrick&Sabine
9,0

07.08.2008 Heel rustig en eco-vriendelijk logeren temidden de natuur !! Zalig !!
Héél lekker eten !!
Diner bij kaarslicht - heel romantisch en gezellig !!
Prima ingerichte tenten !!

Paar, Okt. 2005
"Prachtige omgeving, eigenaar 'eigenaardig'"übersetzen
Sandra
4,0

29.06.2009 Als je er eenmaal bent is het een mooie plek. Het is wel even zoeken en best een stukje rijden. In de tenten waar je kan slapen voel je je echt deel van de natuur. 's Morgens zat er een aap op de tafel voor de tent! Via de eigenaar kan je safari's boeken. Hij brengt je dan. De safari's zijn geweldig en de moeite waard, vooral die op het water. De eigenaar zelf vonden wij eigenaardig. Met alcohol op, en een blikje in de hand bracht hij ons naar de safari, was behoorlijk respectloos naar de Malawianen en vloekte om iedere scheet... Niet echt aangenaam.
Maar het eten was prima. De wasgelegenheid liet ook wat te wensen over; er was bijna geen water en al helemaal niet om te douchen. Dat zou nog steeds gemaakt worden...

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Eigentümer Login