Bewertungen Camping Minicamping Dorpzicht

26 Juli 2014

Minicamping Dorpzicht
Bewertungen Camping Minicamping Dorpzicht
Dorpsstraat 15 , 4352 AA, Gapinge

Camping Minicamping Dorpzicht aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,8 von 10, basierend auf 14 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Camping Minicamping Dorpzicht und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Gapinge. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Nutzen Sie beispielsweise auch unsere 1 Urlaubsbild zu Camping Minicamping Dorpzicht, die Ihnen ein realistisches und ungetrübtes Bild der Unterkunft vermitteln. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Gapinge. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Minicamping Dorpzicht mit unserem Angebot zur Ferienregion Zeeland (Seeland). Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Minicamping Dorpzicht / Gapinge abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Jugendlichen, Mai 2014
"Fijne rustige kindvriendelijke camping"übersetzen
henriette van der h...
9,0

01.06.2014 Wij zijn net terug van een lang weekend op deze fijne camping. Heerlijk een paar dagen in de stacaravan met onze kinderen van 7, 13 en 14. De kinderen hebben genoten van de jonge katjes en de andere dieren op de camping. Maar ook op de grote trampoline hebben ze zich heerlijk vermaakt. Gastvrije en lieve eigenaren die het met liefde doen. Wij zijn hier nu voor de 2de keer geweest en boeken zeker in de zomer nog een weekje !

Freunde, Mai 2014
"Het blijft een fijne plek"übersetzen
Walter
9,0

14.06.2014 we komen op deze camping al meer dan 10 jaar. de rust en stilte en het wat verder van een drukke weg liggend, doen ons graag terugkomen.

Familie mit Kindern, Mai 2014
"Fijne, gezellige minicamping en prima uitvalsbasis"übersetzen
reddingsvestje
8,0

09.05.2014 Wij huurden voor de meivakantie een week een stacaravan op Minicamping Dorpszicht in het slaperige dorpje Gapinge. De caravan was wat verouderd, maar heel gezellig en een enorme kampeervilla met alles wat we nodig hadden. Het sanitair op de camping was ook dik in orde.

De overzichtelijke camping is een walhalla voor kleine kinderen. Een speeltuintje, andere kinderen en een trampoline, eigenlijk hebben kinderen niet meer nodig. Onze kinderen in ieder geval niet. Er zijn ook dieren, maar die vonden onze kinderen een beetje eng, vooral de geit. Een rondje rijden op het paard vond onze dochter wel geweldig.

De camping ligt heel centraal op het werkelijk prachtige Walcheren. Walcheren is heel divers, strand, natuur, winkelen, historie, alles is op fietsafstand. Eigenlijk ben je binnen een kwartiertje met de auto overal waar je zijn wilt. Als je vertier wilt kan je beter in een van de badplaatsen gaan zitten, maar als je komt voor rust, ruimte en lekker eten zit je hier helemaal goed.

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Heerlijk rustig"übersetzen
driepersoonsbed

25.08.2013 Prima voor kleine kinderen om het platteland te ervaren

"Superleuke camping"übersetzen
Benny Cindy Bart en...
8,0

11.08.2013 We zijn gisteren teruggekomen van 2 weken op deze camping. Een heerlijke camping voor gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd en jonger. Klein en overzichtelijk. Het speelveldje licht temidden van de kampeerplaatsen op het grote veld. Je hebt je kinderen dus altijd in het zicht, heel fijn. Achteraan voorbij de hagen zijn nog wat rustigere plaatsen waar ook de mensen zonder kinderen heerlijk van de rust kunnen genieten. Onze kinderen hebben genoten van de dieren in de geitenwei, de pony Tinka en natuurlijk de koeien en kalfjes. Er waren volop kinderen in de leeftijd van onze kinderen in deze weken dus vriendjes genoeg. In de buurt is ook genoeg te bleven en ook het strand is redelijk dichtbij. Als het aan de kinderen (4 en 8 jaar) komen we volgend jaar weer terug.

"Fijne plek op Walcheren"übersetzen
Gitta_Arnhem
9,0

09.08.2013 Net terug van 2 weken in Gapinge. Onze 2 jongens (10 en 7 jaar) hebben zich prima vermaakt met heel veel vriendjes. Wij huurden de grote stacaravan. Prima voor 2 weken en vriendelijk geprijsd. Attent ook de fles appelsap bij aankomst.
Wel staan beide huurcaravans naast/tegenover de speeltuin; dit is heel fijn als je zelf (kleine) kinderen hebt, maar als je meer privacy/rust wilt, kun je beter elders staan.
De camping is super voor kinderen tot een jaar of 10. Die van ons wilden eigenlijk niet meer naar huis!!

Familie mit Jugendlichen, Juli 2013
"Het echte Zeeuwse boerenleven ervaren!"übersetzen
Fam. Lösing Franken
8,0

05.08.2013 Wij hebben 2 heerlijke weken gehad op camping Dorpszicht.
Het is een camping met ruime plekken, volop groen en her en der uitzicht op de koeien van boer Theo. Je mag vrij de koeienstal in en uitlopen, meekijken bij het melken en kennismaken met de kalfjes die er worden geboren. De weide met kleinvee zoals geiten, kippen en een konijn zijn ook erg leuk om regelmatig te bezoeken. Net als de boer en boerin zijn ook de diertjes erg gezellig en gastvrij!
Sanitair werd dagelijks schoon gemaakt en was prima, gratis gebruik van koelkast, vriezer en tegen kleine vergoeding zelfs een wasje kunnen draaien.
Walcheren is prachtig en Gapinge is een perfecte uitvalsbasis voor fietstochten, dagjes strand, plaatsen als Veere en Middelburg bezoeken etc. Kortom... wij komen hier zeker terug!

"Open, vriendelijk en gastvrij"übersetzen
Oaf
10,0

02.08.2013 Prachtige plekken, gastvrij ondernemersgezin, dat altijd tijd lijkt te hebben voor campinggasten. Kinderen worden behoorlijk vrij gelaten om op en rond de boerderij te spelen. Echt genoten. Geen animatie nodig, op een camping waar iedereen zichzelf of elkaar vermaakt. Schoon sanitair, gezamenlijk gebruik van koelkast, oventje en waterkoker. Jammer dat we niet een paar dagen langer hebben kunnen blijven. De kinderen vonden het super om de pasgeboren kalfjes te zien, mee te kijken bij het melken en een paar rondjes op Tynka te rijden.

Familie mit Kindern, 2013
"Heerlijk tot rust komen."übersetzen
Paul, Linda en Anne...
8,0

22.06.2013 Twee jaar geleden kwamen wij voor 3 weken onze vakantie vieren op deze camping. Eigenlijk zijn we er niet meer weggeweest. Van een naseizoensplaats naar een jaarplaats en dit jaar dus alweer voor de 3e keer. Zodra we tijd hebben zijn we op ''onze'' camping te vinden. Onze dochter is de hele dag buiten met haar vrienden en vriendinnen van de camping. De koeien, geitjes en jonge katjes zijn favoriet. Als ze geluk heeft wordt er ook nog zo af en toe een kalfje geboren. Elke zondag vindt ze het weer jammer dat we naar huis gaan. De boer en boerin zijn bijzonder vriendelijk en altijd tot meedenken bereid. Daarbij is camping dorpzicht prima gelegen. Dicht bij Veere en dicht bij Middelburg en je bent eigenlijk ook zo op het strand. Kortom een heerlijke camping om te onthaasten.
Fam. Daenen
Duiven

Familie mit Kindern, 2013
"Een groot risico om altijd weer terug te komen"übersetzen
Familie Wisse
9,0

11.06.2013 Vanaf dag 1 zijn we verlieft geworden op de camping, de sfeer, de omgeving en Walcheren. Alles is goed bereikbaar en tegelijk is alles heel ruimtelijk. Een afwisselende natuur en een heerlijke zeeuwse cultuur. Een diversiteit aan stranden, veel activiteiten, bezienswaardigheden en leuke gezellige binnenstadjes trekken veel de aandacht. We hadden het dan ook niet vooraf gepland dat we nu al 4 jaar terug komen. Waarom deze camping? Omdat daar het zeeuwse leven vollop tot zn recht komt; het boerenleven, het accent van de boer ;-), de aandacht, vriendelijkheid, zorgzaamheid en betrokkenheid van de boer en boerin, kinderen maken vriendjes en zijn de hele dag in touw met elkaar, het meestal mooie weer. Wij hebben het erg naar ons zin en het valt ons op dat de meeste nieuwe bezoekers altijd weer terug komen. Je bent namelijk niet zomaar uitgekeken in Walcheren. En met een plek als Mini camping Dorpszicht zit je meer dan goed.
Vriendelijke groet,
Familie Wisse

Poll

Wie viele Gläser Alkohol trinken Sie an einem durchschnittlichen Urlaubstag?

Eigentümer Login