Bewertungen Camping Minicamping Dorpzicht

21 November 2014

Minicamping Dorpzicht
Bewertungen Camping Minicamping Dorpzicht
Dorpsstraat 15 , 4352 AA, Gapinge

Camping Minicamping Dorpzicht aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,9 von 10, basierend auf 20 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Camping Minicamping Dorpzicht und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Gapinge. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Nutzen Sie beispielsweise auch unsere 1 Urlaubsbild zu Camping Minicamping Dorpzicht, die Ihnen ein realistisches und ungetrübtes Bild der Unterkunft vermitteln. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Gapinge. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Minicamping Dorpzicht mit unserem Angebot zur Ferienregion Zeeland (Seeland). Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Minicamping Dorpzicht / Gapinge abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

Familie mit Kindern, 2014
"Familiereünie"übersetzen
Labeur G
8,0

10.09.2014 We beleefden mooie dagen met kleinkinderen en ander kleinvee - rustige en vriendelijke camping midden in het wijde landschap van Zeeland

"Fantastisch arrangement"übersetzen
mary oostra
9,0

28.07.2014 we zijn net terug van een fantastisch verblijf op deze mini camping. we hebben gebruik gemaakt van het back to basic arrangement. prima tent en een meer dan fantastisch ontbijt. heel gastvrij ontvangen en lekker veel privacy op de plek waar ons tentje stond. Het gebied heeft ons ook aangenaam verrast. twee nachten was veel te kort. Voor herhaling vatbaar

"Prachtige plek"übersetzen
maria uitbeijerse
10,0

22.08.2014 Een nette camping met veel en zeer goede sanitaire voorzieningen.
Met ruime campeerplaatsen en een goede grasmat,geen last van inloop gemaait gras.Voor de kinderen leuke speeltoestellen en bij warm weer water balet Er worden leuke aktieviteiten georganiseert .
De camping licht in een landelijke omgeving en toch dicht bij Veere en Middelburg.Een mooie fiets omgeving.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Geweldig voor kleine kinderen"übersetzen
van ingen
10,0

03.08.2014 We hebben weer genoten op de camping genoeg in de omgeving te doen kinderen hebben zich weer prima vermaakt tot volgend jaar

"Gastvrij en kindvriendelijk!!"übersetzen
e.huigen
9,0

22.08.2014 De camping is overzichtelijk en een aanrader voor gezinnen met kinderen.
De Fam. Goedbloed is gastvrij en betrokken bij het wel en wee van de gasten. Kinderen kunnen echt "kind"zijn en naar hartenlust spelen met water en zand.Wij als senioren hebben een fijn verblijf gehad en zullen zeker nogmaals hier gaan verblijven.

Familie mit Kindern, Juli 2014
"Plek waar je alles kunt loslaten"übersetzen
marijke
8,0

05.09.2014 Camping Dorpszicht is een gezellige gezinscamping waar je je kinderen met een gerust hart mee naar toe kunt nemen er zijn namelijk altijd vrienden te vinden. Het is er gemoedelijk en vriendelijk en mensen hebben ook over en weer ruimte voor kinderen van anderen. De campinghouders zijn goed bereikbaar en spannen zich in om het de gasten naar de zin te maken. Vanuit Gapinge is Veere aan te lopen (2 kilometer) en datzelfde geldt voor Middelburg (5 kilometer). Vanuit hier op de fiets kan men heel Walcheren verkennen en dat is zeker de moeite waard! Bovendien heb ik op Walcheren al vijf jaar aaneengesloten prachtig weer.

Familie mit Jugendlichen, Mai 2014
"Fijne rustige kindvriendelijke camping"übersetzen
henriette van der h...
9,0

01.06.2014 Wij zijn net terug van een lang weekend op deze fijne camping. Heerlijk een paar dagen in de stacaravan met onze kinderen van 7, 13 en 14. De kinderen hebben genoten van de jonge katjes en de andere dieren op de camping. Maar ook op de grote trampoline hebben ze zich heerlijk vermaakt. Gastvrije en lieve eigenaren die het met liefde doen. Wij zijn hier nu voor de 2de keer geweest en boeken zeker in de zomer nog een weekje !

Freunde, Mai 2014
"Het blijft een fijne plek"übersetzen
Walter
9,0

14.06.2014 we komen op deze camping al meer dan 10 jaar. de rust en stilte en het wat verder van een drukke weg liggend, doen ons graag terugkomen.

Familie mit Kindern, Mai 2014
"Fijne, gezellige minicamping en prima uitvalsbasis"übersetzen
reddingsvestje
8,0

09.05.2014 Wij huurden voor de meivakantie een week een stacaravan op Minicamping Dorpszicht in het slaperige dorpje Gapinge. De caravan was wat verouderd, maar heel gezellig en een enorme kampeervilla met alles wat we nodig hadden. Het sanitair op de camping was ook dik in orde.

De overzichtelijke camping is een walhalla voor kleine kinderen. Een speeltuintje, andere kinderen en een trampoline, eigenlijk hebben kinderen niet meer nodig. Onze kinderen in ieder geval niet. Er zijn ook dieren, maar die vonden onze kinderen een beetje eng, vooral de geit. Een rondje rijden op het paard vond onze dochter wel geweldig.

De camping ligt heel centraal op het werkelijk prachtige Walcheren. Walcheren is heel divers, strand, natuur, winkelen, historie, alles is op fietsafstand. Eigenlijk ben je binnen een kwartiertje met de auto overal waar je zijn wilt. Als je vertier wilt kan je beter in een van de badplaatsen gaan zitten, maar als je komt voor rust, ruimte en lekker eten zit je hier helemaal goed.

Familie mit Kindern, Aug. 2013
"Heerlijk rustig"übersetzen
driepersoonsbed

25.08.2013 Prima voor kleine kinderen om het platteland te ervaren

Zoover-Umfrage

Verbringen Sie die Weihnachtsferien mit Ihrer Familie?

Eigentümer Login