Ankunft
Abreise
ab € 25
Der günstigste Preis pro Nacht der letzten 48 Stunden.
Bewertungen Hostel City Vlissingen***
Kerkstraat 10, 4381 HM, Vlissingen

Hostel City Vlissingen aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,8 von 10, basierend auf 9 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Hostel City Vlissingen*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Vlissingen. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Vlissingen. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Hostel City Vlissingen*** mit unserem Angebot zur Ferienregion Zeeland (Seeland). Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Niederlande Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für City Vlissingen*** / Vlissingen abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

Kirsten
1,0
1,0
5,0

01.08.2014 Ongeitreseerd personeel, geen schone kamers, moesten zelf achter het beddegoed aan, gesloten rond tijden dat ze eigelijk open waren. Lampen in de kamers deden het niet, geen vermelding van een kerk die constant af gaat. Ontbijt zeer magertjes, er moest zelfs brood bij gehaald worden en we werden alleen gelaten. Verder zit het personeel constant op de smartphone. Ook een tip: neem geen thee want dit smaakt naar koffie.

Familie mit Kindern, Feb. 2014
"Leuk, gemoedelijk hostel, nog net geen hotel!"übersetzen
Bart de Rijke
7,0

19.02.2014 Leuk hostel in mooie monumentale panden, hartje centrum Vlissinge, overla dicht bij. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Het is een hostel dus je moet wel zelf je bed opmaken, maar dat vonden we niet erg.Vriendelijk personeel, een ongedwongen laagdrempelige sfeer. Er waren ook enkele studenten en nog enkele andere families, koppels. We hebben elders gegeten maar een diner was ook mogelijk voor € 15,- p.p. Aanrader, het is net geen hotel maar een prima slaapplek voor iedereen.

Freunde, Jan. 2014
"Gewelidig!!!!!"übersetzen
anita schipper
10,0
9,0

19.02.2014 We kwamen daar met eigenlijk 2 personen te veel. Daar werd niet over gezeurd maar meteen een ruimere kamer gekregen. Daarbij hadden we ook nog fietsen ed die we binnen mochten stallen.
Het personeel was erg vriendelijk en behulp zaam .
Er was een ongedwongen sfeer , en lekker gegeten daar.
Een driegangen menu voor 12.50 , dat proefde je er niet aan af .
Kortom het was reuze gezellig en voor herhaling vatbaar .

Hostel City Vlissingen*** - Jetzt günstig buchen bei:

Gruppenreise, Sept. 2013
"Fantastische plek"übersetzen
Operatie Zeepier
8,0

23.09.2013 Afgelopen weekend met 22 personen van de Hilversumse Zeehengelsportvereniging Operatie Zeepier, 2 nachten gelogeerd in het CityHostel.
Top ! Goede ontvangst. Ontbijt en diner waren uitstekend. Kamers perfect. Niet luxe, maar dat zochten wij ook niet.
Ook een heel vroeg ontbijt, 7uur 's morgens kon geregeld worden!
Mede dankzij de goede zorgen van Steven en zijn brigade hebben we een super weekeinde gehad.
Hostel ligt in het centrum van Vlissingen, in de avond voldoende vertier dus.
Hadden graag wat meer vis op zee gevangen, maar helaas.....
Absoluut voor herhaling vatbaar dit Hostel.

Freunde, 2013
"Nooit meer."übersetzen
K. De Kok
2,0
2,0
5,0

15.09.2013 Het is meer een jeugdherberg qua voorzieningen. Zelf je bed opmaken moet kunnen, maar om €1,50 te Vragen voor een handdoekje..... Ontbijt tussen 8.00 uur en 10.00 uur, maar om 8.40 uur nog niemand of niets te zien. Op herhaaldelijk bellen geen reactie. Zelf op onderzoek gegaan. Toen er eindelijk iemand kwam: geen excuses maar de grote vraag hoe de tussendeur open kon zijn. Om 9.00 uur stond er iets van een ontbijt klaar. Opgegeten en snel weggerend.

Paar, 2013
"Lekker weekendje weg naar de zee"übersetzen
Roy
6,0

26.06.2013 Mijn partner en ik wilden eens een lekker weekendje weg. En waar kan dat beter dan onze eigen Hollandse kust. Heerlijk uitwaaien en genieten van de mooie vergezichten langs zee. Voor de overnachtingen kwamen we uit bij Hostel City Vlissingen. Niet te duur, en toch nette kamers. De in- en uitcheck verliepen ook vlot. Geen tegenvaller dus.

Paar, Aug. 2012
"Leuke plaats"übersetzen
verbeek

22.08.2012 mooie omgeving en nog veel te beleven ook

Paar, 2011
"Voor herhaling vatbaar"übersetzen
Klaasje
8,0

11.09.2011 In augustus zijn we 1 nacht in het hostel geweest. Het hostel was toen net 1 maand open. Alles was net nieuw. Kamer en douche prima!
De eigenaar en het personeel zijn vriendelijk.
Ontbijt eenvoudig, maar het was lekker.
De prijs-kwaliteitverhouding is goed: voor € 80,- heb je voor 2 personen 1 overnachting incl. ontbijt!

Paar, 2011
"Moeten nog wat puntjes op de I worden gezet"übersetzen
brit
7,0

26.08.2011 op zixh geen verkeerd hostel, let op geen hotel!!dus zelf bedden dekken, en handdoeken meenemen van thuis of huren voor €1.50 p.p.
De kamer die wij hadden was erg schoon, en zag er goed uit, maarja was dan ook pas 1 maand open, alleen de douche is niet goed geinstalleert, voor de douchewand is ;n klein wasbakje, je moet er echt door heen kruipen(en da lukt niet als je meer als 90kilo weegt!!!) ,zou als eigenaar was de loodgieter maar eens terug laten komen.
Ontbijt is povertjes, maar zoals gezegd dit is 'n hostel, daar verwacht je geen giga ontbijtbuffet, en het is bij de overnachting inbegrepen .Ik hoop dat de schoonmaakster ze zich realiseert, dat er meer is dan de kamers schoonmaken, want op de relingen in het trappenhuis, lag al redelijk veel stof
al bij al voor 'n nachtje,goed om te doen , voor in het hoogseizoen voor €80,00 voor 'n 2perskamer, met douche en toilet en 'n ontbijtje is niet slecht

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Eigentümer Login