Bewertungen Camping Granmo***

12  °C

24 April 2014

Bewertungen Camping Granmo***
7340, Oppdal

Camping Granmo aktuelle Allgemeiner Eindruck 6,2 von 10, basierend auf 6 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Camping Granmo*** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Oppdal. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Nutzen Sie beispielsweise auch unsere 1 Urlaubsbild zu Camping Granmo***, die Ihnen ein realistisches und ungetrübtes Bild der Unterkunft vermitteln. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Oppdal. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Camping Granmo*** mit unserem Angebot zur Ferienregion Sør-Trøndelag. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Norwegen Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Granmo*** / Oppdal abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

Paar, Juli 2013
"Jammer van het sanitair..."übersetzen
Brouk
4,0

09.08.2013 We hadden gekozen voor de grote hut, deze was goed. We hadden zelfs een zitbank en de bedden waren ook goed. Het sanitair was echter vies en kapot. Het werd ook niet gerepareerd of schoon gemaakt. De ligging is wel goed, mooie omgeving, veel te doen. Bij de kleine hutjes moet je het keukengerei huren.

Paar, Juni 2013
"Mooie omgeving, vreselijke camping"übersetzen
G. van kampen
4,0

24.06.2013 De hutten waren erg oud, vreselijk gedateerd en vies. De bedden werden ondersteund met houtjes op de vloer omdat anders de onderkant er onderuit viel. Het sanitair was erg vies en werd ook niet bijgehouden. Alles wat kapot was, bleef kapot en wordt denk ik ook nooit gemaakt. Losse wc brillen, knoppen van kranen kapot of weg, de schoonmaak liet ook erg te wensen over. De omgeving is wel erg mooi. Je kan je hier prima een aantal dagen vermaken alleen dan wel op een andere camping.

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2012
"Hut is te doen"übersetzen
fam.
5,0

02.09.2012 Bijzonder om te lezen dat dit als rustige camping wordt omschreven. Wij kwamen hier aan na al 5 andere campings...maar vonden het vreselijk. De camping op zich is misschien rustig, maar ligt aan de E6, nu is een snelweg in Noorwegen anders dan bij ons, maar wij vonden het lawaai van het verkeer te erg...
zijn 2 dagen eerder vertrokken. Sanitair was ook niet in orde, vooral bij de heren was meer dan de helft dicht en half kapot. kortom niet onze plek. Eigenaar of beheerder verder erg vriendelijk. Maar op camping veel vaste plaatsen /caravans die dan allemaal leegstaan, dus niet echt gezellig.

Paar, Juli 2012
"Prima hut"übersetzen
Astrid
8,0

06.08.2012 Hoewel de oorspronkelijk geboekte hut echt te wensen over liet, konden we de hier wel een up-grade doen. Na wat bijbetaling konden we twee dagen in een hut verblijven die van alle gemakken was voorzien. Op deze camping vind je veel vaste staanplaatsen. De ligging is mooi.

Familie mit Jugendlichen, Juni 2012
"Mooi gelegen in een dal"übersetzen
annemie_van_eulem
4,0

18.08.2012 Overnachtingen in hytter: liet nogal te wensen over maw bijna een varkenskot. Sterk achterstallig onderhoud. Sanitair minimaal (herentoilet een diepe ellende). Later bleek dat er nieuw sanitair was, werd niet verteld is nl bestemd voor de vaste staanplaatsen. Verder een camping die aangenaam rustig is maar eea moet nog grondig opgeknapt worden.

Familie mit Jugendlichen, Juli 2008
"Mooie rustige camping"übersetzen
J. Vinke
9,0

17.07.2010 Een mooie, rustige camping met mooie plaatsen. Sanitair is uitstekend; netjes en schoon. Vriendelijk personeel; de eigenares kwam nog speciaal langs om geld terug te geven omdat we schijnbaar teveel betaald hadden.
Goede basis voor muskusos safari en wandelingen op de Dovrefjell.

Poll

Wie denkt Ihr über das Essen im Flugzeug?

Eigentümer Login