Bewertungen Hotel Michell & Spa*****

2 Oktober 2014

Michell & Spa*****
Bewertungen Hotel Michell & Spa*****
Kestel, 07490, Alanya

Hotel Michell & Spa aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 56 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Hotel Michell & Spa***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Alanya. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Nutzen Sie beispielsweise auch unsere 102 Urlaubsbilder zu Hotel Michell & Spa*****, die Ihnen ein realistisches und ungetrübtes Bild der Unterkunft vermitteln. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Alanya. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Hotel Michell & Spa***** mit unserem Angebot zur Ferienregion Türkische Riviera. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Türkei Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Michell & Spa***** / Alanya abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

4,6
Bewertungen von:
Sprachauswahl Bewertungen:
Paar, Sept. 2014
"Grote kamers, fijne cocktails, lekkere buffetten"übersetzen
Teddy
8,0

25.09.2014 Schoon en ruim. Personeel spreekt overwegend Duits en beetje Engels. Gelegen in the middle of nowhere maar met de Dolmus (1 euro) ben je zo in Alanya. Het personeel is vriendelijk ongeacht of je fooi geeft. De prijs-kwaliteiverhouding is uitstekend. De buffetten in het hotel zijn super, veel keuze en mooi opgebouwd. Het hotel heeft 1 a la carte restaurant dus geen 2 zoals vermeld. Het eten daar valt tegen maar het uitzicht en de ambiance zijn super. In dit hotel komt een variëteit aan gasten: Duits, Russisch, Nederlands, Belgisch, van alles wat. Weinig Engelsen. De animatie valt tegen: weinig aanbod en dat wat er is gaat vaak niet door vanwege te weinig deelnemers. De tijdens waarop gegeten kan worden zijn nogal krap. Mijn tip is om deze tijden te verruimen. Na enkele dagen weet de bediening in de bar en restaurant precies wat je graag wil drinken. Dit getuigt van goede service vind ik. Jammer dat de massages zo duur zijn (zelfde als in Nederland dus ongeveer een euro per minuut)

"5 sterren!"übersetzen
K Meijer
5,0
6,0

27.09.2014 Nieuw hotel met goed eten en mooie kamers. Strandbusje prima oplossing voor overbrugging afstand naar hotel. Bediening aan het strand erg matig, in hotel goed maar plichtmatig. Liften bij ons hele week op hol, daadkracht ontbrak erg storend. Schoonmaak is matig, vieze toiletten en niet vervangen handdoeken kamer etc. Alanya onder aan weg via lijn 101of lijn 2 goed bereikbaar voor 2 lira pp. Omgeving hotel saai en veel nieuwbouw onder handen werk. Snelweg onder aan hotel maakt veel lawaai, zorg dat je hoger dan derde verdieping komt ook door houten tralies op balkon onder 3e verdieping zijn geplaatst. Voor ons eenmalig geweest en wij vonden 5 sterren in vergelijk met onze andere andere Turkije vakanties veel.

"Hotel voor Duitsers , geen 5 *"übersetzen
yves
4,0
5,0
4,0
7,0

12.09.2014 Hotel is nieuw en geeft een chique indruk.
Kamers zijn ruim en netjes en worden dagelijks goed gepoetst.
Minibar en wifi zijn gratis.
Spa is heel mooi en niet te duur.

Tot daartoe het positieve.

Rit van Antalya tot hotel duurt gemiddeld 3 a 3.5 uur.
Eten is niet erg uitgebreid en echt gericht naar Duitse gasten.
Personeel spreekt haast geen engels , enkel duits.
Hoofdzwembad en restaurant zijn veels te klein als het hotel volzet is.Er is een 2 de zwembad net buiten het hotel , maar er is geen muziek, drank of wc.
De bar geeft uit op de centrale lobby waaraan bijna alle kamers grenzen. Hierdoor heb je erg veel geluidsoverlast als je probeert te slapen.

We hadden dit hotel gekozen omwille van 18+ en de 5 sterren , maar helaas is het dat echt niet waard. Er is geen fatsoenlijk ontvangst en niets wordt je uitgelegd. Het is gewoon je plan trekken tenzij je wat duits kan.

"5 sterren meer dan waard"übersetzen
Edwin Kok
10,0

28.09.2014 17 dagen te gast geweest in dit fantastische hotel.
Bij aankomst om 12 uur was onze kamer gelijk beschikbaar, en wat een kamer. Groot en schoon. Dagelijks word de kamer schoongemaakt en elke dag nieuwe schone handdoeken. Het personeel is gigantisch vriendelijk en doen er alles aan om je de vakantie een perfect geheel te maken. Zelfs zonder fooi doen ze alles voor je en zijn ze vriendelijk. De maaltijden zijn uitermate uitgebreid en er is keuze voor iedereen, zowel ontbijt, lunch als diner. Constant worden de gerechten bijgevuld en heb je keuze uit meer dan drie buffetten. Voor de lunch en diner is er zelfs buiten een barbecue waar de meest fantastische gerechten worden bereid, van vlees tot hele tonijnen die worden bereid. Ligstoelen aan het zwembad zijn er in overvloed. Animatie is er bijna niet, maar dat staat ook in de brochure, Een absolute aanrader zijn de hammam en de massages. Betaalbaar en perfect.
Volgend jaar gaan wij zeker terug naar dit fantastische hotel!

"Heerlijke vakantie!"übersetzen
sam
1,0
7,0

18.09.2014 Michell en spa is een prachtig hotel, net nieuw en qua styling erg mooi. De kamers zijn perfect, niet ruim maar precies goed en erg mooi. Wij zaten op de 6e verdieping met zijzicht op zee en alanya stad. Waanzinnig! Het strand ben je met het busje in 3min en lopend ook goed te doen. Strand zelf is geen mooi strand maar heerlijke bedjes en de pier is ook af. Zwembad is prima niet heel groot maar voldoende ligruimte ook in de middag bedjes vrij. Het eten was oke, elke dag variatie maar wat vettig gebakken in de olie, tip buiten van de grill is lekker! Al met al een geweldige vakantie gehad een echte aanrader voor mensen die van rust houden!

"Tophotel"übersetzen
Ruud
9,0

11.09.2014 Net terug van een 9 daagse vakantie. Tophotel, goede en ruime kamers. Personeel behulpzaam, vriendelijk en beleefd.Minibar dagelijks gevuld met water, bronwater, 2 flesjes malt bier, 1 liter Cola en 1 liter Fanta, koffie en thee + waterkoker.Heerlijke massage bij de Spa.Lekkere bufetten.

"Fantastisch !"übersetzen
Tom
9,0

26.08.2014 Onze vakantie bij Michell Hotel was een en al genieten. Toen wij het hotel binnenkwamen waren we gelijk al onder de indruk, wat een mooi nieuw hotel! Onze kamer was zeer ruim voor een tweepersoons kamer, we hadden een mooie badkamer met een heerlijke regendouche, ook het uitzicht vanaf de kamer was prima. Er word rondom het hotel echter nog wel heel veel gebouwd, hier heb je verder geen geluidsoverlast of iets van. Het eten was goed en afwisselend, ontbijt wel voor 10:00 want het late ontbijt is helemaal niks. Je hebt een main pool waar ook de poolbar bij is, een jacuzzi en er is ook nog een relax zwembad. Bij alle zwembaden waren altijd bedjes vrij, zelfs om 3 uur 's middags nog of welke tijd dan ook. Het strand is ook prima te doen lopend, 5 minuten. Ze hebben zachtzand over de kiezels heen gespoten, de pier was af maar toen wij er waren is die voor een deel kapot gegaan door hoge golven. Verder is het personeel SUPER vriendelijk, niemand is chagrijnig. In één woord een top vakantie!

"Geweldig!"übersetzen
Carolien
9,0

25.08.2014 Een érg mooi hotel! Luxe, schoon, overheerlijk eten (met iedere dag weer nieuwe gerechten in het buffet zodat je het niet zat raakt), het vriendelijke personeel waarbij voor ons Ömar (ober in het restaurant) er met kop en schouders boven uitstak vanwege zijn authentieke en oprechte uitstraling. Wat ons soms plaatsvervangende schaamte gaf, was hoe sommige andere gasten met het personeel omgaan, zo respectloos! Als je zelf respect toont en aardig bent lopen ze de benen voor je onder hun gat vandaan (zelfs zonder fooi). De kamers zijn ruim, de bedden goed. Blijkbaar waren er ook kamers waar badjassen en badslippers waren met een stortdouche. Deze hadden wij niet maar de badkamer was groot en schoon. Het zwembad is groot genoeg al hebben wij meestal een plekje gezocht bij het bubbelbad omdat de muziek soms hard stond (dat is dan ook het enige puntje van kritiek). Wij zijn 2 keer naar Alanya geweest en daardoor zagen we hoe ongelooflijk wij geboft hebben met Michell! Het was geweldig!

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Prima hotel, vriendelijk personeel"übersetzen
Jos
7,0

08.09.2014 Geen drukke, schreeuwende kinderen in dit nieuwe 16+ hotel.
Wel veel stelletjes en enkele groepen jongeren.
Tijdens ons verblijf: 40 % Nederlanders, 40 % Russen (totaal geen last van) en de rest Duitsers en Belgen.
Het personeel is zeer vriendelijk, het eten is prima verzorgt.
Kamers zijn netjes en ruim en mocht je niet tevreden zijn kun je zo een andere kamer krijgen. Het zwembad voldoet en er is nog een 2e zwembadje waar geen bar is. Handdoek leggen is niet nodig. Naar het strand is 400 m lopen wat prima te doen is en anders gaat er een pendelbusje. Er loopt wel een drukke weg voorlangs maar je kunt er via een tunnel onderdoor. Strand is prima (geen rotsen of stenen) rechts van de pier. Alleen lopen er 6 zwerfhonden rond die soms bij je bedje gaan liggen en overal hun behoefte doen. De zwembadbar is 24/7 open en dat betekende dat 2 nachten onze nachtrust verstoord werd door harde muziek en jeugd die een potje waterpolo speelden. Minimale animatie maar algemene indruk is prima.

"Super hotel!!"übersetzen
Marcel en Chantal
8,0

20.08.2014 Wij vonden het een super hotel !eten was echt top ,personeel was geweldig zo lief keihard werken ie mensen, helaas ben ik al die namen kwijt :( wij gaan zeker nog x terug :) en service ook top.

1 2 3 4 5 6 nächste

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Eigentümer Login