Bewertungen Hotel Michell & Spa*****

22 September 2014

Michell & Spa*****
Bewertungen Hotel Michell & Spa*****
Kestel, 07490, Alanya

Hotel Michell & Spa aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,5 von 10, basierend auf 53 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Hotel Michell & Spa***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Alanya. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Nutzen Sie beispielsweise auch unsere 97 Urlaubsbilder zu Hotel Michell & Spa*****, die Ihnen ein realistisches und ungetrübtes Bild der Unterkunft vermitteln. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Alanya. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Hotel Michell & Spa***** mit unserem Angebot zur Ferienregion Türkische Riviera. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Türkei Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Michell & Spa***** / Alanya abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

yves
4,0
4,0
7,0

12.09.2014 Hotel is nieuw en geeft een chique indruk.
Kamers zijn ruim en netjes en worden dagelijks goed gepoetst.
Minibar en wifi zijn gratis.
Spa is heel mooi en niet te duur.

Tot daartoe het positieve.

Rit van Antalya tot hotel duurt gemiddeld 3 a 3.5 uur.
Eten is niet erg uitgebreid en echt gericht naar Duitse gasten.
Personeel spreekt haast geen engels , enkel duits.
Hoofdzwembad en restaurant zijn veels te klein als het hotel volzet is.Er is een 2 de zwembad net buiten het hotel , maar er is geen muziek, drank of wc.
De bar geeft uit op de centrale lobby waaraan bijna alle kamers grenzen. Hierdoor heb je erg veel geluidsoverlast als je probeert te slapen.

We hadden dit hotel gekozen omwille van 18+ en de 5 sterren , maar helaas is het dat echt niet waard. Er is geen fatsoenlijk ontvangst en niets wordt je uitgelegd. Het is gewoon je plan trekken tenzij je wat duits kan.

"Heerlijke vakantie!"übersetzen
sam
1,0
7,0

18.09.2014 Michell en spa is een prachtig hotel, net nieuw en qua styling erg mooi. De kamers zijn perfect, niet ruim maar precies goed en erg mooi. Wij zaten op de 6e verdieping met zijzicht op zee en alanya stad. Waanzinnig! Het strand ben je met het busje in 3min en lopend ook goed te doen. Strand zelf is geen mooi strand maar heerlijke bedjes en de pier is ook af. Zwembad is prima niet heel groot maar voldoende ligruimte ook in de middag bedjes vrij. Het eten was oke, elke dag variatie maar wat vettig gebakken in de olie, tip buiten van de grill is lekker! Al met al een geweldige vakantie gehad een echte aanrader voor mensen die van rust houden!

"Tophotel"übersetzen
Ruud
9,0

11.09.2014 Net terug van een 9 daagse vakantie. Tophotel, goede en ruime kamers. Personeel behulpzaam, vriendelijk en beleefd.Minibar dagelijks gevuld met water, bronwater, 2 flesjes malt bier, 1 liter Cola en 1 liter Fanta, koffie en thee + waterkoker.Heerlijke massage bij de Spa.Lekkere bufetten.

"Fantastisch !"übersetzen
Tom
9,0

26.08.2014 Onze vakantie bij Michell Hotel was een en al genieten. Toen wij het hotel binnenkwamen waren we gelijk al onder de indruk, wat een mooi nieuw hotel! Onze kamer was zeer ruim voor een tweepersoons kamer, we hadden een mooie badkamer met een heerlijke regendouche, ook het uitzicht vanaf de kamer was prima. Er word rondom het hotel echter nog wel heel veel gebouwd, hier heb je verder geen geluidsoverlast of iets van. Het eten was goed en afwisselend, ontbijt wel voor 10:00 want het late ontbijt is helemaal niks. Je hebt een main pool waar ook de poolbar bij is, een jacuzzi en er is ook nog een relax zwembad. Bij alle zwembaden waren altijd bedjes vrij, zelfs om 3 uur 's middags nog of welke tijd dan ook. Het strand is ook prima te doen lopend, 5 minuten. Ze hebben zachtzand over de kiezels heen gespoten, de pier was af maar toen wij er waren is die voor een deel kapot gegaan door hoge golven. Verder is het personeel SUPER vriendelijk, niemand is chagrijnig. In één woord een top vakantie!

"Geweldig!"übersetzen
Carolien
9,0

25.08.2014 Een érg mooi hotel! Luxe, schoon, overheerlijk eten (met iedere dag weer nieuwe gerechten in het buffet zodat je het niet zat raakt), het vriendelijke personeel waarbij voor ons Ömar (ober in het restaurant) er met kop en schouders boven uitstak vanwege zijn authentieke en oprechte uitstraling. Wat ons soms plaatsvervangende schaamte gaf, was hoe sommige andere gasten met het personeel omgaan, zo respectloos! Als je zelf respect toont en aardig bent lopen ze de benen voor je onder hun gat vandaan (zelfs zonder fooi). De kamers zijn ruim, de bedden goed. Blijkbaar waren er ook kamers waar badjassen en badslippers waren met een stortdouche. Deze hadden wij niet maar de badkamer was groot en schoon. Het zwembad is groot genoeg al hebben wij meestal een plekje gezocht bij het bubbelbad omdat de muziek soms hard stond (dat is dan ook het enige puntje van kritiek). Wij zijn 2 keer naar Alanya geweest en daardoor zagen we hoe ongelooflijk wij geboft hebben met Michell! Het was geweldig!

Familie mit Jugendlichen, Aug. 2014
"Prima hotel, vriendelijk personeel"übersetzen
Jos
7,0

08.09.2014 Geen drukke, schreeuwende kinderen in dit nieuwe 16+ hotel.
Wel veel stelletjes en enkele groepen jongeren.
Tijdens ons verblijf: 40 % Nederlanders, 40 % Russen (totaal geen last van) en de rest Duitsers en Belgen.
Het personeel is zeer vriendelijk, het eten is prima verzorgt.
Kamers zijn netjes en ruim en mocht je niet tevreden zijn kun je zo een andere kamer krijgen. Het zwembad voldoet en er is nog een 2e zwembadje waar geen bar is. Handdoek leggen is niet nodig. Naar het strand is 400 m lopen wat prima te doen is en anders gaat er een pendelbusje. Er loopt wel een drukke weg voorlangs maar je kunt er via een tunnel onderdoor. Strand is prima (geen rotsen of stenen) rechts van de pier. Alleen lopen er 6 zwerfhonden rond die soms bij je bedje gaan liggen en overal hun behoefte doen. De zwembadbar is 24/7 open en dat betekende dat 2 nachten onze nachtrust verstoord werd door harde muziek en jeugd die een potje waterpolo speelden. Minimale animatie maar algemene indruk is prima.

"Super hotel!!"übersetzen
Marcel en Chantal
8,0

20.08.2014 Wij vonden het een super hotel !eten was echt top ,personeel was geweldig zo lief keihard werken ie mensen, helaas ben ik al die namen kwijt :( wij gaan zeker nog x terug :) en service ook top.

Paar, Aug. 2014
"Mooi hotel, op enkele punten na.."übersetzen
Linda
8,0

10.08.2014 Wij kwamen om half twee snachts aan, wilden graag gaan slapen. Er bleek gong geen kamer gereed te zijn voor ons. Na heel lang wachten, en meerdere malen aandringen was er om vier uur een kamer schoongemaakt. We hebben dus tweeënhalf uur gewacht snachts. Dat was niet zo'n goede eerste indruk. Dit verhaal hoorden we veel vaker toen we met meerdere gasten spraken. De kamer was verder wel schoon en netjes. Alles werd trouwens goed schoongemaakt. Maar dan moet je niet toevallig het bordje: not disturb hebben hangen, ze komen dan later niet meer terug om je kamer schoon te maken.

Verder goed eten, gevarieerd ook. Dicht bij het strand, het hotel ligt een eindje van de stad af. Maar is goed te doen met taxi of bus.

Het zwembad is netjes, niet al te groot maar plek genoeg. Er is altijd wel een ligbed vrij.

"Super hotel!!"übersetzen
Assen
9,0

14.08.2014 Super mooi en schoon hotel. Hebben het erg naar de zin gehad. Schone, nette kamers die ruim zijn ingedeeld. Goede douche, gratis mini bar die steeds wordt aangevuld. Gratis gebruik van sauna, Turks stoombad, fitness ruimte. Handdoekservice is ook hartstikke handig. Bij het strand tussen de middag keuze uit lunch vanaf een kaart (kebap sandwich is een aanrader). Afstand tot stad Alanya is prima te doen. Geen lange wachtrijen tijdens het eten. Minpunten zijn: geen animatie in de avonduren, veel jongeren (leeftijd 18-25).

Paar, Aug. 2014
"Heerlijke vakantie op een paar punten na..."übersetzen
Nancy
10,0

13.08.2014 We hebben een top vakantie in het hotel gehad.. Wel met een aantal minpunten:
Wij kwamen om half 4 s'nachts aan, moe van de reis & wilde graag naar bed. We kregen te horen dat de kamer nog niet schoon was en dat we maar wat moesten drinken bij de poolbar, terwijl we al die dag daarvoor betaald hadden!!! (wij hebben meerder gasten hierover gehoord) Met wat tegenstribbelingen dat maar gedaan en rond kwart over 4 mochten we de kamer in. Daar aan gekomen was het snik heet, de airco op 16 graden: deed het niet, de volgende dag gaan regelen dat de airco het weer zou doen , dit alles heeft in totaal meer dan een halve dag (!) geduurd. Niet een al te beste eerste indruk dus.
De kamers werden, naar ons idee, niet goed schoon gemaakt.
Verder hebben we een heerlijke vakantie gehad, SUPER eten. Barpersoneel super vriendelijk en een top zwembad. Binnen 20-30 minuten ben je in het centrum met de bus voor 1 euro, beter kan niet! Op de paar punten na hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 nächste

Poll

Was ist für Sie bei der Auswahl einer Stadt am wichtigsten?

Eigentümer Login