Bewertungen Hotel Michell & Spa*****

28 August 2014

Michell & Spa*****
Bewertungen Hotel Michell & Spa*****
Kestel, 07490, Alanya

Hotel Michell & Spa aktuelle Allgemeiner Eindruck 8,6 von 10, basierend auf 49 Hotelbewertungen.
Willkommen auf den Seiten des unabhängigen Hotelbewertungsportals Zoover! Hier finden Sie aktuelle Hotelbewertungen zu Hotel Michell & Spa***** und viele weitere nützliche Tipps und Hinweise für Ihren Aufenthalt in Alanya. Neben dem Lesen von Bewertungen haben Sie auch die Möglichkeit einen Preisvergleich durchzuführen. Nutzen Sie beispielsweise auch unsere 78 Urlaubsbilder zu Hotel Michell & Spa*****, die Ihnen ein realistisches und ungetrübtes Bild der Unterkunft vermitteln. Weitere attraktive Unterkünfte für Ihren Urlaub finden Sie auf unserer Seite zu Alanya. Oder erfahren Sie mehr über die Reisemöglichkeiten im Umfeld von Hotel Michell & Spa***** mit unserem Angebot zur Ferienregion Türkische Riviera. Für eine umfassende Urlaubsvorbereitung können Sie von unserer Hotel- und Unterkunftsliste für Türkei Gebrauch machen. Mit dem praktischen Preisvergleich finden Sie bestimmt eine günstige Unterkunft. Wir wünschen Ihnen viel Spaß beim erkunden dieser Seite und freuen uns auf Ihre Hotelbewertungen der besuchten Unterkünfte. In unserer Community finden Sie weitere Tipps von Urlaubern. Dort können Sie auch ganz gezielte Fragen zu Hotels und Unterkünften stellen. Damit besteht auf Zoover die Chance neben dem Lesen und Schreiben von Hotelbewertungen auch gezielt individuelle Fragen zu stellen. Viel Spaß dabei!
Es wurden leider noch keine deutsche Bewertungen für Michell & Spa***** / Alanya abgegeben. Sie können aber selbst gerne eine Bewertung hinzufügen.

Haben Sie diese Unterkunft bereits besucht?

Schriftgröße: A A A

Sprachauswahl Bewertungen:
"Fantastisch !"übersetzen
Tom
9,0

26.08.2014 Onze vakantie bij Michell Hotel was een en al genieten. Toen wij het hotel binnenkwamen waren we gelijk al onder de indruk, wat een mooi nieuw hotel! Onze kamer was zeer ruim voor een tweepersoons kamer, we hadden een mooie badkamer met een heerlijke regendouche, ook het uitzicht vanaf de kamer was prima. Er word rondom het hotel echter nog wel heel veel gebouwd, hier heb je verder geen geluidsoverlast of iets van. Het eten was goed en afwisselend, ontbijt wel voor 10:00 want het late ontbijt is helemaal niks. Je hebt een main pool waar ook de poolbar bij is, een jacuzzi en er is ook nog een relax zwembad. Bij alle zwembaden waren altijd bedjes vrij, zelfs om 3 uur 's middags nog of welke tijd dan ook. Het strand is ook prima te doen lopend, 5 minuten. Ze hebben zachtzand over de kiezels heen gespoten, de pier was af maar toen wij er waren is die voor een deel kapot gegaan door hoge golven. Verder is het personeel SUPER vriendelijk, niemand is chagrijnig. In één woord een top vakantie!

"Geweldig!"übersetzen
Carolien
9,0

25.08.2014 Een érg mooi hotel! Luxe, schoon, overheerlijk eten (met iedere dag weer nieuwe gerechten in het buffet zodat je het niet zat raakt), het vriendelijke personeel waarbij voor ons Ömar (ober in het restaurant) er met kop en schouders boven uitstak vanwege zijn authentieke en oprechte uitstraling. Wat ons soms plaatsvervangende schaamte gaf, was hoe sommige andere gasten met het personeel omgaan, zo respectloos! Als je zelf respect toont en aardig bent lopen ze de benen voor je onder hun gat vandaan (zelfs zonder fooi). De kamers zijn ruim, de bedden goed. Blijkbaar waren er ook kamers waar badjassen en badslippers waren met een stortdouche. Deze hadden wij niet maar de badkamer was groot en schoon. Het zwembad is groot genoeg al hebben wij meestal een plekje gezocht bij het bubbelbad omdat de muziek soms hard stond (dat is dan ook het enige puntje van kritiek). Wij zijn 2 keer naar Alanya geweest en daardoor zagen we hoe ongelooflijk wij geboft hebben met Michell! Het was geweldig!

"Super hotel!!"übersetzen
Marcel en Chantal
8,0

20.08.2014 Wij vonden het een super hotel !eten was echt top ,personeel was geweldig zo lief keihard werken ie mensen, helaas ben ik al die namen kwijt :( wij gaan zeker nog x terug :) en service ook top.

Paar, Aug. 2014
"Mooi hotel, op enkele punten na.."übersetzen
Linda
6,0
5,0
5,0
6,0
8,0

10.08.2014 Wij kwamen om half twee snachts aan, wilden graag gaan slapen. Er bleek gong geen kamer gereed te zijn voor ons. Na heel lang wachten, en meerdere malen aandringen was er om vier uur een kamer schoongemaakt. We hebben dus tweeënhalf uur gewacht snachts. Dat was niet zo'n goede eerste indruk. Dit verhaal hoorden we veel vaker toen we met meerdere gasten spraken. De kamer was verder wel schoon en netjes. Alles werd trouwens goed schoongemaakt. Maar dan moet je niet toevallig het bordje: not disturb hebben hangen, ze komen dan later niet meer terug om je kamer schoon te maken.

Verder goed eten, gevarieerd ook. Dicht bij het strand, het hotel ligt een eindje van de stad af. Maar is goed te doen met taxi of bus.

Het zwembad is netjes, niet al te groot maar plek genoeg. Er is altijd wel een ligbed vrij.

"Super hotel!!"übersetzen
Assen
9,0

14.08.2014 Super mooi en schoon hotel. Hebben het erg naar de zin gehad. Schone, nette kamers die ruim zijn ingedeeld. Goede douche, gratis mini bar die steeds wordt aangevuld. Gratis gebruik van sauna, Turks stoombad, fitness ruimte. Handdoekservice is ook hartstikke handig. Bij het strand tussen de middag keuze uit lunch vanaf een kaart (kebap sandwich is een aanrader). Afstand tot stad Alanya is prima te doen. Geen lange wachtrijen tijdens het eten. Minpunten zijn: geen animatie in de avonduren, veel jongeren (leeftijd 18-25).

Paar, Aug. 2014
"Heerlijke vakantie op een paar punten na..."übersetzen
Nancy
10,0

13.08.2014 We hebben een top vakantie in het hotel gehad.. Wel met een aantal minpunten:
Wij kwamen om half 4 s'nachts aan, moe van de reis & wilde graag naar bed. We kregen te horen dat de kamer nog niet schoon was en dat we maar wat moesten drinken bij de poolbar, terwijl we al die dag daarvoor betaald hadden!!! (wij hebben meerder gasten hierover gehoord) Met wat tegenstribbelingen dat maar gedaan en rond kwart over 4 mochten we de kamer in. Daar aan gekomen was het snik heet, de airco op 16 graden: deed het niet, de volgende dag gaan regelen dat de airco het weer zou doen , dit alles heeft in totaal meer dan een halve dag (!) geduurd. Niet een al te beste eerste indruk dus.
De kamers werden, naar ons idee, niet goed schoon gemaakt.
Verder hebben we een heerlijke vakantie gehad, SUPER eten. Barpersoneel super vriendelijk en een top zwembad. Binnen 20-30 minuten ben je in het centrum met de bus voor 1 euro, beter kan niet! Op de paar punten na hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Freunde, Juli 2014
"Geweldig!"übersetzen
Femke Rijken
10,0

09.08.2014 Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad! Het hotel ziet er van binnen mooi, nieuw en verzorgd uit. Ook daarbuiten wordt het keurig bijgehouden. De zwembaden zijn erg schoon.

Binnen 5 minuten lopen ben je bij het strand, maar je kan ook het busje gebruiken. Om de 10 minuten gaat er een bus richting Alanya, hele leuke en gezellige stad! De taxi's zijn ook erg goedkoop (+/- 30 lira vanaf Alanya naar het hotel)
Het eten is heel goed! Iedere dag is er weer iets nieuws. Het eten bij het a la cart restaurant is ook heerlijk. Het zijn kleine hoeveelheden, dus je bent ongeveer binnen 1,5 uur uitgegeten. Prima!
Het personeel krijgt van ons het grootste pluspunt. We zijn echt ontzettend goed en vriendelijk behandeld. De klant is werkelijk koning. We hebben genoten van deze mensen en gaan ze dan ook echt missen.
We hebben het hier een geweldige tijd gehad en komen dan ook zeker terug!

"Super hotel!"übersetzen
Leontine
10,0

11.08.2014 Prachtige accommodatie, mooie, grote kamer met uitzicht op de zee én de bergen
Voldoende ligzetels en parasols op het strand of het zwembad (wij verkozen het kleinere zwembad 'buiten' het hotel)
De kamer werd dagelijks schoon gemaakt en om de twee dagen kregen we nieuwe handdoeken (zoals bij de reservatie vermeld stond)
Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, doen moeite om Engels te spreken en je te begrijpen.
Het eten is uitgebreid maar na een week hadden we er wel een beetje genoeg van. We wisten uiteraard op voorhand dat het typisch Turkse gerechten waren.
Het is zeer gemakkelijk om naar Alanya te gaan (city bus 1 of 101).

"Klein schalig, groots genieten"übersetzen
Jeremy
7,0

05.08.2014 we kwamen 4.30 aan in het hotel, en we kregen eerst een andere kamer met zn 2e, tweede dag konden we meteen nog voor het ontbijt naar onze kamer met 2 balkons, en zij zeezicht. hele mooie grote kamer. alles erg nieuw en modern.

zwembad is niet absurt groot, maar dat is ook niet nodig want het hotel zelf is dat ook niet. andere zwembad is een wedstrijd-zwembad. buiten en binnen jacuzzi zijn ook aanwezig. ook is er een busje die je binnen 2 minuten naar het strand rijd. lopend is het 7 minuutjes.

eten was ook goed, goed gevarieerd. gewoon zoals je dat van een 5* hotel verwacht. service is buitengewoon goed, je wordt op handen gedragen. zelf deden wij ook beleeft en dan heb je ze al voor je gewonnen! alleen het a la carte restaurant is verschrikkelijk, je hoeft geen horeca mens te zijn om te weten dat deze chef kok er niks van snapt. binnen 1 1/2 uur hadden wij 4 gangen er doorheen gejaagd.

om een lang verhaal kort te maken was het een geweldige vakantie, mede dankzij MICHELL HOTEL

"Goed hotel!"übersetzen
nick
8,0

05.08.2014 Goed hotel, met nog een aantal minpuntjes.
In het hotel is het personeel zéér vriendelijk en behulpzaam maar op het strand is dit het tegenovergestelde. Strand is niet geheel schoon en er lopen overal honden die ook bij de bedjes liggen. De zee kun je rechts van de pier zo 30-40 meter makkelijk inlopen zonder dat er rotsen liggen. Eten is gevarieerd en ook dagelijks genoeg keus. Jammer was wel dat wanneer je gebruikt maakte van het late ontbijt vrijwel niks meer was bijgevuld en dus lege bakken aantrof. Kamers zijn ruim opgezet en zien er mooi uit maar zijn wel vrij gehorig. Animatie is naar mijn mening té soft en daardoor hangt er een zeer saaie sfeer in het hotel. Met name s'avonds. Tegenover het hotel gaat een bus voor €1,- naar Alanya wat zeker de moeite waard is om meerdere malen te bezoeken omdat het een grote maar gezellige stad is! Al met al een goed hotel maar zou hier niet nog eens een bezoek aan brengen!

1 2 3 4 5 nächste

Poll

Wo findet man die nettesten Menschen?

Eigentümer Login